Icke-ankistisk deckarhistoria

Madeleine Midenstrand madame.mim at middlebeach.net
Sat Jan 26 16:41:33 CET 2019

Wow. Jag inte bara läste Tvillingdeckarna ända från före skolåldern (har två äldre bröder), jag läser dem fortfarande. Och nu visar det sig att jag är med i samma förening som förebilden till Hubert!!!!! Otroligt...

Tack Stefan för att du delade med dig av detta.

Hittade nyligen en bra hemsida om Tvillingdeckarna:
http://www.monsterashistoria.se/tvillingdetektiverna.htm

Madeleine