Sv: Disney gör om låt i Lady och Lufsen

waldrapp hy waldrapp at hotmail.com
Ons May 8 16:37:43 CEST 2019

Puh, trodde de skulle hem o revidera mina VHS o DVD-filmer. Jag har redan grävt ner dom i trädgården, utifall...

Men, då är det väl OK, gör man nåt nytt så behöver man inte använda stereotyper(som inte kanske var medvetna stereotyper i en annan tid).

Men, usla tanke, tänk om ankor utvecklas och i framtiden ser Disneys ankor som förlöjligande med sina sjömanskostymer. Då är ankismen illa ute.

Ha en bra dag alla Disney-nördar