Re: Sammandrag av Ankism, Vol 188, Utgåva 2

Marcus Gustafsson marcus-list at marcus.ax
Ons Sep 18 13:25:52 CEST 2019

> Man söker på "bil" och begränsar sidantalet till fler än två för att sålla alla förstasidor o likn.
>
> Om historien, var tvungen att plocka fram och kolla, så kan sägas det är en säck kaffebönor samt en låda med hästskor, som utgör central rekvisita.
>
> /Lars

Fantastiskt, alla som hjälp till! KA 37/2000 finns i mina samlingar, så den är framplockad och bror min informerad! Kungstigrarna Han hade blandat ihop den serie jag tänkte på (pennan, Barks Kungstigrarna) och den med bilen (Snobbar som nobbar).

(Sen var det ju i "Jag, Kalle Anka” som Kungstigrarna fanns, inte ”Jag, Joakim”!)

Tack igen!

// MarcusG