Kommande Barks-bok

sekvenskonst at telia.com sekvenskonst at telia.com
Tis Aug 25 15:17:52 CEST 2020

För info så kan jag leverera i både Göteborg och Uppsala, då jag besöker platserna då och då. (Göteborg mer ofta, Uppsala ett par gånger om året.)
Om nån vill vara med på de tio som jag beställt.
Blir det seriefestival i Stockholm under våren så kan jag givetvis ta med dit.
Är för närvarande sex exemplar, av de tio jag beställt, som letar bokhyllor att bo i.
/Joakim.