TV-tips

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Ons Dec 23 07:03:54 CET 2020

Jag kan även rekommendera er som har Disney+ (vilken ankist har inte
det?) att se Disneys version av "Babes in Toyland" från 1961.

Det är en variation på samma story och musik, d.v.s. Victor Herberts
operett från 1903.

Själva berättelsen är väl inte någon höjdare, men vi bjuds på väldigt
fina sång- och dansnummer, flera med den klart lysande stjärnan Annette
Funicello.

Se också "The Shirley Temple Show" från julen 1960 på YouTube:
https://youtu.be/PVTg31-MbZI