Korsord

Per Starbäck per at starback.se
Mon Okt 5 22:11:28 CEST 2020

Har du försökt lösa mitt korsord i förra Kvacket men inte riktigt lyckats,
eller fick en lösning som du inte är säker på om den stämmer? Dags för ett
nytt försök!

Nu går det nämligen att kontrollera lösningar i webbversionen på
https://nafsk.se/korsord/ !
Det finns knappar för att "Kolla" som suddar ut eventuella felaktiga
bokstäver i ett ord eller på hela brädet. (Men om hela ordet är korrekt så
kan istället en kommentar visas.)

Därmed går det förstås att luska fram hela facit, som också publiceras i
nästa Kvacket.

Den som tyckte att korsordet inte var svårt nog kan jag trösta (?) med att
det är risk för att mitt nästa korsord är mycket värre!

/699