kalleanka.com

Mats Nilsson spexmats at kth.se
Tis Jan 12 10:58:45 CET 2021

                            Hej!

Det är bra med engagerade medlemmar! Min spontana tanke var precis den som Anders skriver, dvs. att visst vore det kul om NAFS(k) ägde den domänen, men det kan ju skapas hundratals andra liknande och vi har varken tid eller råd att ta hand om även dem. Jag är även lite tveksam till om icke-kommersiella föreningar ska använda sig av .com-domäner.

Vi tar en diskussion inom styrelsen och svarar den som erbjöd domänen.

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande NAFS(k)