Sv: Prenumerantadresser

waldrapp hy waldrapp at hotmail.com
Tors May 20 20:25:45 CEST 2021

________________________________
Från: Ankism <ankism-bounces at nafsk.se> för Anders M Olsson <anders.m.olsson at abc.se>
Skickat: den 20 maj 2021 20:18
Till: ankism at nafsk.se <ankism at nafsk.se>
Ämne: Re: Prenumerantadresser

Nu är det väldigt länge sen, så det kan hända att mitt minne sviker mig.
Men jag har för mig att när jag var barn och prenumererade på Kalle Anka
& Co i början/mitten av sextiotalet levererades tidningarna i bruna
papperspåsar eller kuvert där adressetiketten satt utanpå påsen, inte på
själva tidningen.