Nyheter

Kjell Crone kjell.crone at ifsab.se
Sat Aug 18 19:50:43 CEST 2001

Stefan:
>AET 1:   0774-01
>AET 2:   0774-02
>AET 3:   0774-01
>CBJUB 2: 0774-02
>AET 4:   0774-03
>AET 5:   Inte utkommen ännu.

>Röster hittils:
>Inkludera CBJUB 2 i AET:      2  (jag och Kjell)
>Inkludera inte CBJUB 2 i AET: 1  (Greger)
>Löpnumrering:                 2  (jag och Greger)
>TIDSAM-numrering:             1? (Kjell?)

>Observera att Per inte har röstat ännu!
>Resultatet kan allstå bli lika.

Som sagt, man *kan* diskutera numreringen, diplomatiskt, eller hur ?
Jag röstar nog på löpnumrering, trots allt.
Vi får väl se vad som händer med AET i framtiden,
den kanske får någon typ av numrering och
i så fall måste vi ändå ändra det hela.
Och om det kommer fler nummer som *inte* har "Äntligen tillbaka"-titel,
då bör vi väl flytta CBJUB 2 till AET.
Eller hur, Greger ?

Men som sagt, det är ju svårt att sia om framtiden.
Vi kanske ska avvakta och se hur titeln utvecklas.
Personligen hoppas jag att dom kommer publicera litet fler "udda" saker,
t.ex. i publikationen TIDSAM 0774.

kjell