New Inducks data submitted

kcr at inducks.org kcr at inducks.org
Mon Juli 10 11:04:42 CEST 2006

Problemet med dagstidningar vet jag inte hur vi ska lösa på ett bra sätt.
Om vi skapar en h3-rad för varje datum blir det väl för Aftonbladet bortåt
20000 utgåvor, som ska visas på en enda web-sida. Det kommer att bli segt
som sirap.
KA, som har drygt 2500 utgåvor (gissar jag), tar lång tid att läsa in.
Hur skulle det bli med AB?

Dagstidningar är så speciella att vi kanske måste hitta på ett nytt sätt
att indexera. Och då måste nog Harry bli inblandad.

Helt OK, tycker jag.

Kjell