Utgivningsdata

Kjell Croné kcr at inducks.org
Sön May 21 12:03:35 CEST 2006

Hej!

Vi saknar utgivningsdatum för många senare utgåvor,
där det borde vara enkelt att i alla fall fylla i rätt år, ibland både år och månad.
Finns det någon anledning till att dessa ej är angivna?
Jag tänker i första hand på Joakim (J), Mina Djurvänner (MD), Musse Pigg (MP), Nalle Puh (NP), OJs Kluriga Magasin (OM), Prinsessan (PR), Stål-Kalle (SK) och Disneys TV-serier (TV).
Jag saknar alla dessa, så jag kan tyvärr inte bidra med några exakta uppgifter.
Men MP har väl alltid varit månatlig, kan vi inte ange månaden som utgivningsdatum på dem? Med undantag för dubbelnummer, kanske.
Dessutom saknas datum på många Pocket-böcker, finns det någon som kan kolla upp dessa?

Vilka nummer det rör sig om kan ni se här (felkod #227):
http://coa.inducks.org/inducks/logs/se.log1

Kjell