Fredrik ( ? ): "Lär dig engelska" 1

ekman at lysator.liu.se ekman at lysator.liu.se
Tors Sep 7 23:53:44 CEST 2006

Tyvärr tror jag inte att jag kan hjälpa till. Jag indexerade från ett
exemplar som jag hittade på skolan där jag jobbar. Jag kan inte minnas att
jag har sett den på några månader (boken, alltså; skolan står kvar). Jag
ska leta lite, men min arbetstid brukar normalt fyllas av andra uppgifter,
så det är nog ganska liten chans att jag hittar något.

  /Fredrik