SV: Stockholms Dagblad

Bror Hellman m8100 at abc.se
Tis Feb 6 08:18:49 CET 2007

Nej, ingen punkt.

Sista SD var 1931-09-19 (Onsdag)
och ST körde MP från 1931-09-20 (Torsdag)

... men jag hittar inte mina anteckningar, så jag vet inte om det var
Stockholms eller Landsortsupplagan. Med tanke på att uppgifterna är ifrån KB
så borde det vara Stockholmsupplagan.

Jag vet bättre när jag får tag i mina anteckningar igen, men skriv som jag
skrivit här ovan, det är med 90% säkerhet rätt. MP började redan dagen efter
sista SD, så mycket vet jag.

  Jag skall försöka få mer tid till KB... så får vi se vad jag kan få fram.
Det som är synd är att man inte kan köpa AB, SD, HV, etc. på CD-rom eller
något. Det skulle underlätta ganska mycket.
Jag vet inte ens om man kan köpa eller låna hem dem på Mikrofiche eller
Mikrofilm.. men även om det gick så har jag ingen betraktare.. :-(

  // Bror