SV: SV: Roger Rabbit in 3-D

Bror Hellman m8100 at abc.se
Tis Jan 9 04:05:53 CET 2007

>Är detta illustrationen på sid. 58 i X-Mickey nummer 992 (Inducks: it/XM    9)
>av Davide Cesarello (som inte nämns i Inducks)?

Ingen aning. Jag har inget att jämföra med. Kan du beskriva den med ord?

> Är detta I XM    9-3?

Det tror jag inte. Det är i alla fall INTE "I XM 9-1" av App, att döma.

> Är detta I XM    9-2?

Vet inte. Det finns ingen beskrivning och ingen tryckt kod.  Om jag söker på Gammelulv hittar jag ingen story alls på fyra sidor, så det är något fel i Inducks är jag rädd.

Aj!  Jag har visst glömt App: Oldwolf (som Gammelulv), Igor (eller icke-app eftersom han är den osynlige brevbäraren! Svenskt namn Igor i alla fall.). Dessutom tror jag att "celebratedin" är två ord.

Nu vet jag inte riktigt hur det ser ut med Igor. På svenska heter Super-Thiefs assistent "Igor", Dumbert... och har tydligen kallats Igor på Svenska också i något nummer. I detta nummer är det en osynlig brevbärare i Monsterborg som kallas Igor. Jag känner till dem för lite för att kunna säga vem som är vem och ifall de skiljer sig åt.

.. och, Åh, javisst, ja..  Jag ser att omslaget på Musse Pigg & C:o är spegelvänt i
förhållande till X-mickey 992.

// Steamboat Willie