Internetserier i KA

Mats Forssblad froz at algonet.se
Ons Feb 16 21:13:19 CET 2000

Kjell Crone wrote:
> Hur många gånger har man sett datorer med tusentals blinkande lampor ?
> På film - många gånger, i verkligheten - aldrig.

Lustigt, jag tänkte just på det för ett par dagar sedan. Att det ser ju
för tusan ut så idag, som det gjorde i dom gamla filmerna. Man står där
och stirrar tillbaka på en liten skärm inmurad bland dussintals
rackmonterade compaq, och det blinkar och har sig så det står det
härliga till. Var ska man stoppa i cd-skivan? Man dubbelklickar på A
(floppy) och sneglar sedan än hit och dit för att se var det blinkar
lite extra någonstans...