Ny bok

Germund Silvegren germund.silvegren at ekol.lu.se
Tors Feb 6 12:26:07 CET 2003

Donald är en av världens absolut främsta experter på Barks. Han
harjobbat på den här boken hur länge som helst och är jätteglad att
den äntligen kommit ut. Jag har den inte själv än men tar mig
friheten att rekommendera den starkt i alla fall. Det är kanske så
att NAFS(k) skulle kunna köpa in några ex på förbeställning?
/Germund