Re: Dubbning av Oliver och gänget på DVD

Robert Andersson robert.m.andersson at swipnet.se
Ons Juli 23 16:38:40 CEST 2003

Buena Vista upptäckte själv "misstaget" ganska omgående. Upplagan i
initialskedet var inte stå stor men de exemplar som redan hade hunnit
distribueras ut till butikerna lät man bero medan resterande exemplar
förstördes och nya tillverkades med den senare dubbningen. Teoretiskt sett
kan det finnas kvar exemplar med den gamla dubbningen i någon butik.

/Robert Andersson