KA&C:o 24 samt DVD.

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Tors May 27 19:25:50 CEST 2004

Officiellt utgivningsdatum i USA är den 18 maj. Så den finns i
butikerna i USA och Canada nu.

Jag brukar sällan köpa Kalle Anka & C:o, så jag vet inte hur de
brukar göra med dubbelnummer. Blir det inte en vecka utan tidning nu
när de har gett ut ett dubbelnummer? Eller kommer de att fortsätta
direkt med nummer 24 på tisdag den 1 juni?