KA&C:o 24 samt DVD.

-= Steamboat Willie =- steamboat.willie at chello.se
Tors May 27 18:01:28 CEST 2004

Nu vet väl alla på den här listan redan vad jag just upptäckte...

Nämligen att "Chronological Donald" kommer i Sverige redan den 2:a Juni,
vilket är snabbt marscherat med tanke på att den kom/kommer i USA ungefär
samtidigt. (Officiellt utgivningsdatum i USA är visst 2:a Juni, men
vi som beställt från Amazon har redan fått våra...)

Jag sprang på affischtavlorna alldeles nyss.

För övrigt så noterade jag att KA&C:o kom som dubbelnummer 22/23. Så att
när jag sade ett par veckor i ett tidigare brev jag skrev så var det inte
riktigt rätt, utan det har krympt ihop till "i nästa vecka."

Eftersom då KA&C:o 24 sammanträffar med utgivningen av "Chronological Donald"
så drar jag två slutsatser.

1) Detta sammanträffande är ingen slump.

och

2) DVD-skivan som kommer med KA&C:o 24 lär ha något samband med Chronological Donald.

// Steamboat Willie