carl barks samlade verk

Patrik Lidenskog lidenskog at hotmail.com
Fre Sep 2 20:45:20 CEST 2005

>Hej hopp!
>
>Jag fick det idag! Fast orderbekräftelse fick jag för länge sen.
>
>Finns det inga fler som fått bandet? Som Kvacketredaktör skulle det vara
>kul
>att få in åsikter och tankar om det nya Carl Barks-biblioteket, tankar som
>kan publiceras i nästa utskick. Ingen kommentar är för liten! Skicka till
>erik.bergwall at spray.se vad du tänker om dessa böcker (alternativt skicka
>till listan och ge tillstånd för tryck i Kvacket)!
>
>Erik

Jo jag fick mitt igår också.
Har inte hunnit titta så noga än men vid första anblicken ser det riktigt
bra ut!
Bindningen verkar vara riktigt bra. Över förväntan. =)

Innehållsmässigt är det väl som utlovat med snygg och enhetlig färgläggning.

Jag såg dock (pedant som jag är..) att registret i bok XI var klistrat i
pärmen men hade ett eget blad i dom andra. Men det blir väl så för att få
ihop sidantalet rätt i bindningen??

Dom har helt klart gjort ett bra jobb, värt att vänta på!

/2632 Patrik