: Ang: Block

ebay.megton at telia.com ebay.megton at telia.com
Tors Dec 18 21:59:33 CET 2008

Stefan skrev:
> [...]
år man
lyckades identifiera några av de Taliaferroserier som
Barks kom med idén till?
Eller såldes inte ens de serierna någonstans?>>>

Dels de och dels alla de manusutkast och idéer som såldes från
dödsboet. Finns med ett par små idéer/manusutkast i vol 30 men det fins
mycket mer. Jag vet en person som sitter på ett färdigt, opublicerat
Barksmanus där bara sista sidan saknas. Men vem vet kanske får denne
någon hastigt och Lustigt för sig att skriva ett slut nån dag och
skicka det hela till Egmont. Jag får tjata lite tror jag... ;)

/Joakim.