SV: SV: Alla fel i CBSV på ett ställe ?

Christopher Federsel cfed at kth.se
Tors May 8 16:27:52 CEST 2008

">On Monday 05 May 2008 17:01:59 Christopher Federsel wrote:
> [...]

Det meddelandet frn Christopher tror jag aldrig
att jag fick, och jag r inte sker p att jag
frstr var felet ligger. I mitt ex av bok 11 r
det i alla fall samma Jocke-vinjett p prmarnas
insidor som p bokryggen. Antingen menar du ngot
annat fel, eller s gller det inte hela upplagan.
"

Jag har hrt att vissa har fel insida i bok 11, men allts inte alla. I de bcker det det r fel r det Kalle frn volym 1-3 som r p insidan (om jag minns rtt).

/Christopher