Fopoll

Anders Engwall anders.engwall at comhem.se
Sön Juni 10 23:20:12 CEST 2012

Nåt säger mig att om man vill uppleva ankistisk fotboll så är det Italien
som gäller, men på den punkten är jag sannerligen ingen expert. Jag skickar
glatt pucken (!!!) vidare.

Är jag förresten fullständigt Kusin Knase om jag nominerar "Bolltrolleri"
till ankismens motsvarighet till "Plan 9 from Outer Space"?