Ankon?

Per Starbäck per.starback at gmail.com
Sat Nov 27 01:40:02 CET 2021

> På föreningens hemsida står det hur många timmar och minuter det är kvar
> tills mötet börjar. Av detta kan man sluta sig till att mötet börjar vid
> midnatt, men det kan väl inte stämma?
>
> https://nafsk.se/m/ankon/2021/

Som webbredaktör kan jag säga att nedräkningen var satt från när detta
datum gavs för mötet. Det fungerade bra så länge det var flera dagar kvar,
men när det är så nära så den räknar timmar blir det förstås missvisande.
Ingen i styrelsen har svarat på förfrågningarna om helgen. Jag antar allt
mer att det betyder att mötet är inställt igen, men jag vet inte. Nu har
jag tagit bort nedräkningen och ändrat texten.