Fr(Ankon)line uppskjutet

Mats Nilsson spexmats at kth.se
Sat Nov 27 11:08:10 CET 2021

                                Hej!

Jag skickade ett inlägg om detta för några dagar sedan, men min dator har tydligen inte sänt det. Jag ber och mina och styrelsens vägnar om ursäkt för det sena beskedet. Vi har pga. sjukdom och hög  hör arbetsbelastning inte hunnit få ihop det program vi vill ha till den franska online-versionen av Ankon, så vi nödgas skjuta upp det änne en gång, vilket vi förstås beklagar. Mycket av programmet är dock klart, så vi hoppas kunna genomföra det inom en inte alltför avlägsen framtid, mer information kommer i nästa nummer av Kvacket.

Online-versionen av Comiquiz kommer dock att genomföras med start 15.00 idag, hör av er till oss via kansli at nafsk.se<mailto:kansli at nafsk.se> eller via Facebook-gruppen https://www.facebook.com/groups/4779954212 om du vill delta och försvara vår eminenta förenings färger.

Ankhälsningar
/Mats Nilsson, Ordförande