Re: Mystiska ansikten tillbaka ånyo -- TIDSAM 0774

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Tors Nov 1 16:52:41 CET 2001

----- Original Message -----
From: "Nässén Greger" <grnas at wmdata.com>
To: <inducks-se at stp.ling.uu.se>
Sent: den 31 oktober 2001 00:32
Subject: SV: Mystiska ansikten tillbaka ånyo -- TIDSAM 0774

> Jag tycker också att vi ska ta med Tidsam-koden och löpnumret i indexet,
men behöver de visas på webben? De är väl inte så vanliga som sökbegrepp för
normalanvändare?

TIDSAM-koden kommer antingen att placeras i fältet "comment" eller fältet
"hiddencomment". Om det placeras i "comment"-fältet, kommer det visas på
Pers, François' och alla andras sidor där Inducks-data finns. Om det
placeras i "hiddencomment"-fältet kan det bara ses av DDB-medlemmar. Du
föreslog att vi skulle gömma det, Kjell att det skulle vara synligt, och
själv har jag ingen åsikt. Hur beslutar vi då? Får lotten avgöra, som i
riksdagen?

Stefan