SV: Tankar om NAFS(k)

Germund Silvegren germund.silvegren at mbfys.lu.se
Ons Sep 6 21:03:48 CEST 2000

Det finns alltid möjligheten att fråga någon utanför NAFS(k). Jag frågade
ju Frank Stajano om han kunde skriva något om italienska serier och det
resulterade i artikelmonstret som går i (k)uriren nu. Det skadar aldrig att
fråga. Kan man bara tänka sig att översätta artikeln själv är det inte mer
jobb för redaktören än om den är skriven av någon kollusor.
/germund