SV:_Barks_"Bästa" + Rosa

Anders Christian Sivebaek acsive at yahoo.com
Sön Apr 1 01:17:25 CEST 2001

Joakim Gunnarsson

> Färgläggningen är tagen direkt från Gladstones
> album.
> Nån som jämfört första sidan i "Underbara
> tankelådor" i "Barks bästa" med första svenska
> publiceringen? Märkligt - inte sant?
Hvad er da der galt der? Jeg har den danske udgave, og
ved ikke hvad det er du sigter til:-)

> ("The Coin" är bara så
Aha! Gleder mig til at se den. Mynterne er vel
guldfarvede, selv om den sølv quarter som har en
central rolle jo burde være sølvfarvet, ikke?
Derimod har figurerne forhåbentlig deres egne
sædvanlige farver og pengetanken ser vel ordentlig ud?

> Är det någon som vet om "The Sharpie of
> the Culebra Cut" är på väg
Den norske redaktør kendte til serien, så vi kan vel
regne med at alle Picsou-serierne kommer ud hos
egmont, selvom jeg var begyndt at tvivle på the coin
indtil for nylig.

> Det blir en Barks/Rosa dubbel i nummer 15.
> Båda kreatörernas Pygmeindianer- historier i samma
> häfte!
Jubii!

VIGTIGT (for mig):
I den svenske udgave af Attaaack, hvordan så da de 4
felter på side bild 5 ud? Står der eller står der ikke
noget i dem? I den franske, danske og norske udgave er
der ingen tekst, hvilket der derimod er i den finske.
Der skulle stå sådan noget som:
Forsvarsudstyr:
1. Til at kilde folk til døde med
2. til at hamre folk på hovedet med
3. til at skubbe folk væk fra vinduet med (som Joakim
netop gjorde)

AC

=====
Anders Christian Sivebaek