SV: ISBN-nummer

Nässén Greger grnas at wmdata.com
Tis Apr 24 21:36:03 CEST 2001

Tack för hjälpen med att ta fram ISBN-nummer på Barks-boken! Jag var lite
förhastad i mitt förra inlägg, för det går faktiskt att få tag på boken här
i Stockholm. Det börjar bli lite tunnsått dock, troligen för att första
tryckningen är slut på förlaget. (Kan Joakim bekräfta eller dementera
detta?)

Här kommer lite info om var boken finns. (Ni som inte kan handla i huvudstan
hoppas jag ursäktar mig.)

- Jag köpte mitt ex på Åhléns City, där det i förmiddags fanns kvar ett
dussintal ex ā 369 kr. Finare ex längre ner i högen.

- Serieboden i Gamla stan har ett fåtal ex mellan 250-299 kr, det lägre
priset på kantstötta ex.

- SF-bokhandeln i Gamla stan har inga ex.

- Alvglans på Södermalm har ett antal ex ā 340 kr.

- Hedengrens vid Stureplan har ett fåtal ex ā 395 kr.

- Akademibokhandeln (största filialen i city) har flera ex kvar, men ack så
dyra: 428 kr styck!

Mvh Greger

PS. Mycket fin bok, dock med några skönhetsfläckar. Jag har hittat några
skrivfel/stavfel i kommentarerna, och en bildtext var på danska. DS.