SV: ISBN-nummer

Joakim Gunnarsson kalas.puff at falkenberg.mail.telia.com
Ons Apr 25 14:53:09 CEST 2001

Greger skrev:
>Det börjar bli lite tunnsått dock, troligen för att första
> tryckningen är slut på förlaget. (Kan Joakim bekräfta eller dementera
> detta?)

Vet ej.

> PS. Mycket fin bok, dock med några skönhetsfläckar. Jag har hittat några
> skrivfel/stavfel i kommentarerna, och en bildtext var på danska. DS.

Jo, vi hittade en del saker som vi bad dem ändra efter vår sista korrläsning.
Märkligt nog så ändrades bara vissa av texterna.
"Fra" skulle tex. ändras till "Från" etc. Så jag är pinsamt medveten om felen.
Men ja, ja...
Men att ordet "historia" förekommer en miljon gånger i texten är bara mitt fel.
I all stress så blev det lite kaos i huvudet... (Vi fick materialet idiotiskt sent från Norge så allt var tvunget att göras med blixtens hastighet. Norrmännens förklaring till varför de levererade materialet så sent var att Carl Barks blivit sjuk och dött!!! Undrar om norrmännen trodde att Barks nytecknat materialet till boken eller vad? Hade svårt att hålla mig för skratt när jag läste detas "ursäkt".)

/Joakim.