Vad ända in i glödheta är en Ankist? -- del 2

Kristoffer Björkström kbjorkstrom at hotmail.com
Sat Apr 28 18:43:31 CEST 2001

Vad jag menade med min senaste post var, att bara genom att ha läst en Kalle i sin ljuva barndom på 70-talet eller någon annan gång är man inte en Ankist. Man bör nog ha läst ett par serietidningar, och diskuterat dess innehåll mera *på högre nivå*, innan man är en Ankist.
Räcker det med att vara medlem i NAFS för att kalla sig ankist?

Att diskutera moral, etik eller filososfi (som just gjorts) i seriens värld är att vara Ankist.
Därför är alla på denna lista sanna Ankister.

Kristoffer

SIC TRANSIT GLORIA MUNDO!