SV: utropstecken(!)

Daniel Mott info at danielmott.com
Ons Aug 15 15:37:48 CEST 2001

Jag läser inte alls så noggrant men sedan jag läste det första e-brevet om det här på listan så har jag irriterande nog lagt märke till att nästan alla meningar har utropstecken vilket jag inte tycker ser bra ut. Försöker att ignorera de små !:nen (<-det ni!) men det _går_ bara inte... :(

MVH
Daniel Mott