Apropå KA 49

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Tis Dec 4 22:13:52 CET 2001

Apropå KA 49/01, om vilken vi just nu diskuterar översättningar av
repriser, så finns det en annan sak i en annan serie i detta nummer som jag
reagerar starkt på. En mycket tyngre grej än att ändra i gamla texter,
vilket annars är tungt nog för mig. Detta gäller nånting som praktiskt
taget aldrig har förekommit tidigare, tror jag.

Någon annan läsare som har märkt något särskilt i KA 49, och som har något
att säga om det? Ingen idé att jag säger vad jag tänker på, eller utvecklar
mina egna åsikter om saken, innan andra har fått chansen att reagera och
att tycka...