redigera texten var SV: IsTaxi

aake forsmark aake.forsmark at swipnet.se
Ons Feb 7 10:01:09 CET 2001

Wisén:

Forsmark:
Bo Nilsson:
>Jag minns den från när jag var i "rätt" ålder på 60-talet, jag hade fått en
>inbunden årgång -58 där denna klenod ingick. En av de första jag minns som
>gjorde riktigt starkt intryck på mig...

När nu vissa medlemmar plötsligt hänrycks i närmast litterära
utvikningar kan det ju vara bra att redigera bort onödig text.
Min tangentbordsdiarré om hydrokoptern kunde du ju ha klippt
och bara lämna den text som var relevant för diskussionen
dvs ungefär det som jag lämnat ovan. Äckligt pedagogiskt
har jag också satt dit respektive skribent så att man snabbt
kan följa diskussionen. Är det en känslig diskussion kan man
också markera var man klippt bort så att eventuella petimeter-
figurer kan leta reda på originaltexten om de misstänker att
någons budskap har förvanskats. Så vill jag ha det.

I all vänlighet.
Åke Forsmark