Björnligan möter bingen

Christian Medin christian.medin at swipnet.se
Sat May 19 17:35:17 CEST 2001

Jag såg en sak som jag blev lite förundrad över när jag läste "ligan möter bingen" av Don Rosa.
På ritningarna så stog det att Krona nr 1 låg vid en glaskupa på plan X, men några sidor längre fram råka 176-671i knipa
när han trycker på dynan där nr 1 brukar ligga, han befinner sig då i troférummet på plan XI. Har Joakim flera platser att lägga kronan på eller
har Don Rosa gjort ett misstag?

Jag tycker det var bra att framsidan av tidningen visade en bild relaterad till en serie i tidninge. Det tycker jag att dem ska fortsätta med.

/Christian