Den kompletta årgången

Korax Korax at home.se
Mon May 21 00:41:54 CEST 2001

Fråga 1 har jag själv ställt till Egmont, och svaret blev; "vet inte" De
kommer att utge årgångsböckerna så länge som det finns någon större
efterfrågan. Någon utgivning av böcker från för 80- och 90-talen låter
knappast troligt, eller hur? För vidare information skulle jag föreslå
ett samtal till Egmont. Jag har ett nummer, 040-693 94 20, men det kan
vara gammalt. Lycka till!

kvack, Erik