Der F ü hrer's Face

Olof Siverbo olof.siverbo at swipnet.se
Mon Okt 15 09:52:44 CEST 2001

Hej hopp!

Fick följande fråga från Tommy Carlsson, ex-kollusor och ex-expedit i
Alvglansbutiken i Stockholm:

> Saken är den att min fru letar efter någon som kan ha "Der
> Führer's
> Face" på video. Har du den, eller känner du till någon som
> har den? I
> så fall vore hustrun oerhört tacksam. Hon skulle behöva den
> till ett
> skolprojekt på sin utbildning (bildpedagogstjafs på konstfack).
> Säg
> till om du tror att du kan hjälpa till.

Själv har jag den inte, och jag gissar att ingen annan på listan har den
heller. Den är ju extremt svår att komma över. Men OM någon har den, och är
villig att dela med sig, så får vederbörjande hemskt gärna höra av sig!

/Olof