hyllning till Barks

Theresa Wiegert f95thwi at dd.chalmers.se
Sön Okt 14 15:36:43 CEST 2001

Aha! Då förstår jag, tack Joakim!
Mums... Känenr att det här med att prenumerera är något alldeles
förträffligt. Jag har inte vant mig än. Helt plötsligt dimper det ned en
kalle i brevlådan, och livet ter sig med ens mycket trevligt. Det måste
jag fortsätta med!
Igår kväll hittade jag min lägenhetskompis i min soffa, alldeles
snyftig. Hon hade precis läst medhjälparstycket, och tyckte att det var så
gripande - när den stackarn fryser in i isen osv.
Vi kom fram till att det påminde rätt mycket om AI -
Spielberg/Kubrick-filmen som går på bio just nu. För att inte säga väldigt
mycket, med skillnaden och medhjälparen ju kom hem igen. (fast varför kan
han pränta ned hiskeliga ekvationer och stora beräkningar och inte skriva
ned sina erfarenheter till Jocke med ord?)

--
/Theresa, hungrig som bara den. Mot kylskåpet....