Re: Förbundetnævntpå danske Carlsens hemsida!

Stefan Diös pyas at swipnet.se
Ons Okt 24 14:24:37 CEST 2001

>På det danske forlag Carlsen's hjemmeside kan vi finde
>(www.carlsen.dk) ind til en artikel om vores egen
>forening NAFS(k) -

Tack för tipset, AC! Mycket trevligt. En formulering som

>en forening af nørder

tar åtminstone jag som en stor komplimang!

Det är ju fantastiskt att NAFS(k) blir uppmärksammat på en sajt som
Carlsens, som ju i första hand varken är svensk eller ankistisk. (Eller ska
man kanske säga att det fantastiska är att vi inte blir uppmärksammade på
fler ställen?!)

Slutligen vill jag apropå vårt 25-årsjubileum säga att det var en (eller
två) av de lyckligaste dagar jag någonsin upplevt. Vilka fina grejor! Så
många härliga besökare, "gamla" och nya! Och vilket arrangemang av
styrelsen! Nu är det bekräftat som så många länge har misstänkt: så fort
man sparkar ut Diös ur styrelsen börjar det hända braiga saker!

Jätte-kvack för det!