SV: Der Führer's Face

-= Steamboat Willie =- steamboat.willie at chello.se
Mon Okt 15 22:11:01 CEST 2001

Man kan få se dem på "Disney Archives" om jag itne minns fel...
.. men en resa till Kalifornien.. Ehum..

Om de finns på fiilmcensuren (mindre troligt?) så är de väl offentlig
handling och då måste man väl kunna rekvirera en kopia?
Precis som med censurklipp?

Gissningar från min sida...

På VHS har jag den inte.. Tyvärr då.. men det digitala formatet funkar
fint för mig.  jag kan visa den om någon vill komma förbi Stockholm.

Spirit of '43 är s.k. "Public Domain" eftersom den inte ägdes av
Disney ursprungligen... och amerikanska staten har inte brytt sig om att
förnya
några rättigheter.

// Steamboat Willie