Ang Boken om Puh

Michael Lindholm michael-lindholm at telia.com
Sön Sep 2 10:09:51 CEST 2001

Jag undrar om titeln på följande avsnitt som visades i gårdagens Disneydags stämmer!? Jag såg nämligen inte titeln så jag fick gissa den. Stämmer "Lappen" på följande rader?

Lappen
Ett brev hamnar hos Nalle Puh och han tror att det är kanin
som skrivit det eftersom det är underskrivit med "Jag". Men det
är inte Kanin. Puh går över en stock som är vägen över ett stup. Han
fumlar med lappen och faller ner, men som tur är kommer fågeln
Kessie och räddar honom. Kessie berättar att det är han som skrivit
lappen.
SVT 2001-09-01

MVH Michael Lindholm