Chainsaw the Pekinese

Johan Rhen johan.rhen at mailbox.swipnet.se
Tors Aug 15 20:13:40 CEST 2002

Oj, tänk att det finns andra än jag som finner kvalitéer i Långbens galna gäng! Mig veterligen finns det ingen begränsning till pappersserier på den här listan. I vilket fall som helst har jag aldrig respekterat någon sådan...

Chainsaw har på svenska begåvats med det något tråkiga namnet Tufsan.

Kvack! (eller Gosh!),
Johan - koll. 2141
(som var tvungen att tjuvtitta på sina egna webbsidor för att komma på namnet...)