No Win

Per Starbäck starback at ling.uu.se
Sat Jan 12 17:12:51 CET 2002

Stefan Diös skrev:
> Aha! Den finns inte i det INDUCKS som man går in i via DCML.

Det är för att jag är för slö för att uppdatera de sidorna. De
automatiska uppdateringarna slutade fungera för länge sen på grund av
ändringar i formatet och sen dess har jag inte tagit itu med det.

(Det är lite ironiskt med tanke på att det tidigare krävdes månader av
övertalning från mig för att inducksfolket skulle förstå att det är
något bra att datat finns tillgängligt direkt istället för att som
tidigare bara släppas med långa mellanrum.)