SV: Petition i ett an geläget äreende

Anders M Olsson anders.m.olsson at abc.se
Ons Apr 2 10:59:01 CEST 2003

Vet du (eller någon annan) om de faktiskt korrigerade "misstaget" den gången?

Dvs jag uppfattade det så att det bara skulle vara den första batchen av 1994
års version som har den gamla dubbningen. Kom det verkligen ut exemplar av 1994
års version med den nya dubbningen senare, eller kan man vara säker på att alla
1994 års Bambi har den gamla dubbningen?