Tryckfel i "Mötesordning och poströstningsblankett för Årsmöte i NAFS(k)"?

Stefan Persson spe at inducks.org
Fre Apr 25 18:40:17 CEST 2003

Jag tror mig ha upptäckt totalt nio (9) tryckfel av liknande karaktär i
"Mötesordning och poströstningsblankett för Årsmöte i NAFS(k)":

Står: Valberedningen föreslår att koll. 694 Olof Siverbo omväljs till
ordförande
Skall stå: Valberedningen föreslår att koll. 694 Olof Siverbo omväljs
till O.R.D.F.Ö.R.A.N.D.E.

o.s.v. för övriga styrelseledamöter. Ändrades inte titeln "ordförande"
till något betydligt längre, som bär förkortningen
"O.R.D.F.Ö.R.A.N.D.E." härom året?

Stefan
(som undrar varför "revisor" aldrig ändrades till "R.E.V.I.S.O.R.")