Don Rosa

Stefan Persson reimersholme at hotmail.com
Sat Aug 23 14:41:08 CEST 2003

>From: "Calle Teglund" <tegis at africamail.com>
>To: ankism at stp.ling.uu.se
>Subject: Re: Don Rosa
>Date: Sat, 23 Aug 2003 07:16:14 -0500

>inte hittat någon info om exakt vilka serier han har gjort. Så om det är
>någon som är vänlig och skickar denna lista (eller kan ge mig en länk) så
>vore jag väldigt tacksamm. Jag vore ännu mer tacksam om någon kunde
>informera i vilka nummer av Kalle Anka & CO dessa har förekommit.
>
>[F]an va[d] cool flickvän..:) hehe
>[J]aja[,] det absolut bästa inom Kalle Anka & C[:o] är ju den serien om
> [...]

Det är tänkt att det skall finnas en förteckning av Rosas alla serier på
http://coa.inducks.org/coa/c1/creator.php/8/DR/1 , men det är tydligen något
fel med sidan:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result
resource in /www/coa/coa/c1/creator.php on line 115

Warning: mysql_free_result(): supplied argument is not a valid MySQL result
resource in /www/coa/coa/c1/creator.php on line 116

Ingen historia funnen.

Stefan