Tatueringar

Calle Teglund tegis at africamail.com
Sat Aug 23 16:02:14 CEST 2003

> Hej hopp!
>
> Innan alla rusar åstad och målar axlar och annat fulla med Kalle Anka (om
> än ett mycket hedervärt motiv), ville jag bara utföra en liten liten
> varning... var mycket säker på att du verkligen vill göra det! Mer än
> säker! Om minsta tvivel finns är det bäst att låta bli... Kroppen är så
> vacker som den är, och det brukar bli trubbel inblandat i tatuerande.
> Speciellt när man blir äldre och huden blir slappare (mao bra att välja
> ett område som inte slappar till sig som t ex anklar), färgerna
> [...]

men kom igen. man lever bara en gång morsan! och det är coolt med gammlingar med suddiga tattisar..:) då ser man ju att man har vart med ett tag..*s* jag jobbade förut på ett ålderdomshem och där var det en gammal sjöman med bröstet täckt av en 7-mastare...hur grymt som helst..:)
det är ju bara ett tecken på att man har levt ett rikt (innehållsmässigt) liv när man var ung.
om man ska tänka sådär så ska man ju aldrig ta några risker, aldrig några chanser.
med andra ord då kan man lika gärna gå o lägga sig på intensiven direkt.
skulle joakim von anka varit rik om han inte vågat åka ifrån sin gammla familjeborg? :) det är ju samma sak!! ;)
sen om man gr någonting personligt som symboliserar dig själv så är risken liten att du ändrar dig. + att vi lever i teknikens tid. innan jag (jag är 20 nu) blir gammal o slapp så lär det ha kommit både det ena o det femte för att ta bort tattueringar..*ler*.

ett slutord:

Man får ju inte dö nyfiken!

Kvack!
//Calle (upprorisk mot morsan)
--
Sign-up for your own personalized E-mail at Mail.com
http://www.mail.com/?sr=signup

CareerBuilder.com has over 400,000 jobs. Be smarter about your job search
http://corp.mail.com/careers