Re: Julboken urspr. Frågor angående Guldböck erna och Årgångsböckerna

Andreas Hansson andhansson at passagen.se
Mon Dec 15 22:52:06 CET 2003

Jo, det var väl så att Julboken trycktes i liten upplaga förra året, och
erbjöds endast till Kalle-folk såsom Årgångs-prenumeranterna (som jag då
var t.ex - innan jag fattade att böckerna är mycket billigare på nätet).
I år är dock boken tillbaka och kan nu hittas i minsta lilla bokaffär tycks
det som. I alla fall var jag nere i Uddevalla CITY och köpte ett ex för ett
par veckor sedan...

and