Sagan om Walt Disney

Andreas Hansson andhansson at passagen.se
Sat Juni 14 10:10:06 CEST 2003

Hallå!
Jag har läst delar av boken, och den innehåller ju många häpnadsväckande
"fakta". En del saker låter ju helt otroliga, (osanna) men det finns säkert
saker som är sanna där. Varför skulle Walt Disney vara helt perfekt? Men
man vet ju inte... Och företaget Disney gör ju allt för att ta död på "olämpliga"
myter, teorier och sånt...
Boken är ju iaf rätt intressant att läsa, men lite trött blir man när man
känner att man inte kan lita på vad som står...

and