Vinylskiva....

Olof Siverbo olof.siverbo at swipnet.se
Sat Nov 1 20:06:22 CET 2003

Patrik L:

Och Fredrik v B skrev:

> Jag är en av de "knattar" som inte hört intervjuerna. Det vore
> jättekul om man kunde få höra på dem vid mötet.

Det finns garanterat även fullvuxna kollusorer som vill höra den där
skivan. Jag själv, till exempel! Så det vore alldeles utmärkt om du
(Patrik, alltså) ville spela av skivan och skicka kassetten till
NAFS(k)! (Box 5030, 125 05 Älvsjö.) Så spelar vi upp den på mötet.
(Synd att du inte kan komma personligen!)

På tal om mötet: Någon frågade för en tid sedan om vi ska se Finding
Nemo efteråt. Svaret är nej -- det blir film på själva mötet i stället!
Vi visar The Reluctant Dragon, omtalad Disneylångfilm från 1941. Länge
var den omöjlig att få se, men nu finns den tillgänglig på DVD.

Mötet hålls lördagen den 15 november, i gamla vanliga Brygghuset i
Stockholm (fast i en ny sal: 34). Som uppvärmning håller
lokalavdelningen KAJSA ett minimöte med start 13.00. Höstmötet börjar
givetvis 13.13. Vi har bokat lokalen extra länge (till 18.30) för att
hinna med allt skojigt som står på programmet! Bland annat blir det ju
KULTURFESTIVAL, dit alla bidrag av alla slag är välkomna!!

Och efteråt går alla som vill och äter gemensam middag. Var någonstans
vet vi inte än, men det lär bli ett ställe som inte är för dyrt och där
vi kan stanna länge!

Hoppas att vi ses!

/Olof, ordf.